De supportdiensten worden verzekerd door een ploeg, die samengesteld is uit specialisten met een concrete ervaring in de sectoren van het loonbeheer en het technologisch beheer.
Ze worden geruggensteund door werkmiddelen voor het opvolgen van de vragen om zo een professionele support te garanderen.
Bijstand en initieel opstarten
- Overdracht van de competenties
- Configuratie en parametrisatie (functioneel / beveiliging)
- Technische installatie (infrastructuur): analyse, bijstand, realisatie
- Overname van de gegevens: bijstand
Terugkerende diensten
- Recurrerende vormingen
- Wettelijke, functionele en technische begeleiding
- Opvolging prestatievermogen / audit van het gebruik / support DBA
- Integratie van toepassing en functioneel: analyse, bijstand, realisatie
- Support & helpdesk (toegang terminal server)
- Herbergen
- Reporting en B.I.
Tijdelijke diensten:
- "Beheerder In House":
De « In House » is een gepersonaliseerde dienst, die ter beschikking van de klant wordt gesteld, om tegemoet te komen aan de vervanging van een persoon, die verantwoordelijk is voor de lonen (ziekte, verlof, werkoverlast, …) of zelfs om maandelijks de lonen van de klanten te beheren.
De beheerder/ster kan eveneens tussenkomen voor een welbepaalde nood voor de update van de gegevens of een behoefte aan persoonlijke coaching.
Hij/zij verplaatst zich bij de klant en beschikt zodoende over de gegevens van het bedrijf om te beantwoorden aan de verschillende noden (update van de contracten, kennisgeving van vooropzeg, invoeren van de prestaties, ...).
FormaTech biedt u zoveel meer dan een oplossing van het loonbeheer voor uw organisatie !