Overslaan en naar de algemene inhoud gaan
Home

KLANT TOEGANG

  • Fr
  • Nl
  • Home
  • FormaTech
  • Sectoren
  • Oplossingen
  • Diensten
  • Jobs
  • Contact

U bent hier

Home » FormaTech
  • LinkedIn

Wie zijn we ?

FormaTech is een Brussels bedrijf, dat softwareoplossingen uitgeeft en zich reeds 18 jaar gespecialiseerd heeft in het loonbeheer van de werknemers in België (Payroll Management Solutions).

FormaTech levert kwalitatieve oplossingen aan organisaties, die de controle over hun loonbeheer binnen het bedrijf wensen te behouden.

FormaTech biedt zowel aan verenigingen en organisaties, direct of via dienstverleners (trustmaatschappijen en boekhoudkantoren), als ook aan de Provinciale en Plaatselijke Overheidsdiensten (PPO) de softwaremiddelen en de diensten om zelf hun loonbeleid te realiseren en het prestatievermogen ervan te meten.

In samenwerking met het Sociaal Secretariaat van de UCM, vervolledigt FormaTech zijn support aan de ondernemingen met een aanbod van opleidingen, operationele bijstand en juridische raadgeving.

Waarom Formatech?

Dankzij een jarenlange ervaring aangaande het loonbeheer in België, beheerst FormaTech alle aspecten van deze activiteit, die zo specifiek is en constant evolueert.

Dankzij een methodologie en technologieën, die hun waarde reeds bewezen hebben, levert FormaTech betrouwbare en krachtige oplossingen, die toch eenvoudig in gebruik blijven, wat efficiëntie én een verminderde werkdruk verzekert. Deze oplossingen zijn flexibel, passen zich hierdoor perfect aan de bestaande werkwijzen aan en staan open om zich op een doorzichtige wijze te integreren in de andere bestaande softwarepakketten of -oplossingen.
 

FormaTech laat een nieuwe autonomie toe aan de bedrijven en organisaties, alsook een toename van de productiviteit en de besparingen met garantie op een zeer snel rendement op investering(ROI), dikwijls in minder dan een jaar tijd, en een concurrentiële totale werkingsonkost (TCO) en dit alles zonder onaangename verrassingen!

FormaTech biedt aan openbare en privé instellingen de mogelijkheid om:

  • Geld te besparen door de werkingskosten te drukken, die verbonden zijn met de werknemerslonen.
  • Sneller te reageren door voor 100% de contracten en het volledige loonbeheer binnen in het bedrijf te controleren met inbegrip van alle documenten (loonfiche en – journaal, bezoldigingsfiche, boekhoudkundige geschriften, ...)
  • Efficiënt te zijn door het automatiseren van de wettelijke verplichtingen (Dimona, DMFA, Belcotax,...),
  • Tijd te winnen en fouten te vermijden door deze procedures te integreren in de interne processen (tijdsbeheer, planning, boekhouding, ...),
  • Te beschikken over een werkmiddel voor het analyseren van het prestatievermogen en het specifieke beheer van het HR departement (BI, Reporting, analytische boekhouding)

FormaTech laat ook aan de dienstverleners (boekhoudkundige kantoren en sociale secretariaten) een harmonieuze integratie toe van het loonbeheer binnen het administratieve en sociale beheer (meerdere paritaire comités / profit of non-profit sector), dat aan hun klanten aangeboden wordt, zonder opnieuw de gegevens hoeven in te voeren en na te kijken, alsook een koppeling via interface van alle gegevens met de interne softwarepakketten (boekhoudkundige of andere).

korte_omschrijving_formatech.pdf

De ervaring tot uw dienst

  • Januari 2011: FormaTech biedt aan zijn klanten een waaier van diensten aan waaronder opleidingen over wettelijke en sectorgebonden aspecten, juridische bijstand, operationele bijstand, audit en raadgeving.
  • September 2010: uitgifte van ForHRM in versie 3, nog vollediger, krachtiger, functioneler (Referentie: Boomerang).
  • In oktober 2008 wordt Formatech overgekocht door het Sociaal Secretariaat UCM met het oog op de vernieuwing van zijn informaticatoepassingen. Deze integratie biedt FormaTech een grotere efficiëntie in de opvolging van de sociale wetgeving, maar ook een versnelling in de constante ontwikkeling van zijn ForHRM product, waardoor het meer efficiëntie en diensten aan zijn eigen klanten kan bieden (lees meer ).
  • Sinds eind 2004 gebruikt de mutualiteit voor artiesten, SMartBE, ForHRM voor de volledige automatisering van zijn 50.000 contracten en het automatisch uitvoeren van meer dan 150.000 DIMONA aangiften per jaar.
  • Begin 2002 start FormaTech, voor het Sociaal Secretariaat Partena , Web-Salary, een site voor loonberekening, dat steunt op de J2EE platform.
  • Eind 1998 lanceert FormaTech ForHRM een softwarepakket voor loonberekening, geschreven in Java en ontworpen op basis van objectgerichte programmatie. De graad van automatisering van dit product is vandaag nog ongeëvenaard (referentie Matermaco).
  • In 1990 FormaTech stelt ForTel op punt, een lichte middleware voor het ontwikkelen van klant/server toepassingen, die gebruikt zal worden door de grootste banken en verzekeringsmaatschappijen (AGF/Bank, Europ Assistance, Paribas, Citibank, ...)
  • In 1983 ontwerpt en ontwikkelt Formatech de eerste toepassing in België met onafgebroken werking voor computer HP Integrity (exTandem) NonStop - (Kerncentrale van Doel). 

ForHRM, een oplossing gebaseerd op een stevige ervaring !

Een nieuwe identiteit herwaardeert ons dynamisme

Vanaf 1 april 2011 hult FormaTech zich in een nieuwe stijl om de veranderingen in zijn midden en in zijn oplossingen beter in de verf te zetten!

"Get more from your Payroll" is de nieuwe belofte om veel meer te bieden dan gewoon maar een eenvoudig softwarepakket voor loonberekening, maar tevens een nieuw dynamisme van samenwerking!

Het nieuwe logo duidt op het belang van de mensen die voor ons centraal staan, zowel in het gebruik van onze oplossingen en diensten, als in de kwaliteit van de geleverde diensten. Het symboliseert de HR beheerder, die de specifieke documenten en informatie van het loonbeheer creëert voor en meedeelt aan zijn personeel.

De FormaTech oplossingen worden ontwikkeld en aangepast om aan de specificiteit van de HR diensten van de ondernemingen/verenigingen en openbare instanties te beantwoorden en een werkmiddel met grote meerwaarde te betekenen voor de sociale bureaus en hun klanten.

Onze ForHRM V3 oplossing is nog intuïtiever en gemakkelijker in het dagelijks gebruik. Zij kan zich volledig integreren in de andere gebruikte oplossingen van de onderneming (Time management, ERP, Boekhouding, ...).

De nieuwe diensten laten toe om onze klanten nog beter te ondersteunen in de onafgebroken evolutie van de HR sector en de sociale en fiscale wetgeving.

FormaTech biedt u veel meer dan alleen maar het loonbeheer!

Voet

  • Accueil
  • FormaTech
  • Secteurs
  • Solutions
  • Services
  • Actualités
  • Jobs
  • Contact

  • Home
  • FormaTech
  • Sectoren
  • Oplossingen
  • Diensten
  • Jobs
  • Contact
LinkedIn
site map
  • Copyright © Formatech 2011